divendres, 18 de desembre del 2015

Colorhouse

1.MAQUETA

1.1 Introducció
A continuació presento el projecte Colorhouse. És tracta del disseny d’una joguina infantil, amb la maqueta d’aquesta i el seu anunci publicitari corresponent. Colorhouse és una casa de nines desmuntable, és a a dir, que s’hi poden anar sumant pisos per fer-la cada vegada més gran. Aquesta casa es pot pintar a gust del jugador i, amb aigua, la pintura s’esborra per tal de poder tornar a decorar-la, de manera que és possible ambientar-la de mil formes diferents.


Primer, he construït la maqueta de la joguina. El motiu pel qual he triat aquesta forma és perquè és el resultat físic del projecte inicial. Així doncs, està lligada a la joguina. Es tracta de tres parets, un sostre plà i un sòl. Dins aquest espai, hi ha dues parets que fan dues habitacions. També he construit el que seria l’hipotètic pis de dalt de tot. Allà, el sostre és inclinat. La idea és que, si Colorhouse fos real, es podrien anar comprant més pisos com el primer per tal de fer la casa tant gran com es vulgui.

1.2 Funcionalitat, expressivitat 

La maqueta està elaborada amb cartró ploma ja que és un material fàcil de manipular i aconseguir. Com que la forma de la maqueta és simple (no hi ha corbes ni detalls), la manera més eficient de realitzar-la és amb aquest material. A més, sent blanc, fa una sensació de netedat i poliment que penso és ideal per la joguina, doncs la casa la pots pintar tantes vegades com un vulgui que, un cop esborrada la pintura, sempre quedarà neta i polida.

La base de la maqueta fa 30x18cm i les parets laterals 9,30x18cm. El sostre, fa 9,30x30cm.





2. CARTELL

El meu cartell és la publicitat de la joguina Colorhouse, dirigida a un públic infantil, que seria el consumidor. El text publicitari consta d'una frase imperativa i exclamativa que permet al nen fer una hipòtesi de què serà la joguina, amb cert to provocatiu. Després, hi ha explicades les instruccions i sobre la caseta, un altre frase exclamativa que provoca al consumidor a col·leccionar més pisos.

El textos són de diferents colors vius per tal que sigui més cridaner.


L'empresa triada per publicitar el producte i posteriorment vendre'l, seria una empresa que es dediqués al disseny de joguines infantil, amb una filosofia de potenciar les joguines educatives, creatives i que permeti a l'infant jugar simbòlicament. És per això que la joguina permet fer i desfer a gust de cadascú.

El consumidor ideal per aquesta joguina són els infants d'entre cinc i dotze anys, tot i que qualsevol adult hi podria jugar i passar una bona estona.











Altres anuncis relacionats amb el discurs publicitari:







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada